Bli med på felles løpetrening (intervaller) i Frognerparken hver onsdag kl 20:00 - Treningscamp

Vinter 11/12 - Parksprint


2011: Søndag 13. november & søndag 11. desember

2012: Søndag 8. januar, søndag 12. februar & søndag 11. mars

lørdag 22. oktober 2011

Sesongen 2011/2012

Høster er definitivt over oss, og vinteren venter. Det er dessverre ikke så mye som tyder på at det blir en tredje sesong av vinterkarusellen Parksprint i Frognerparken.

Etter forrige sesong informerte jeg medarrangørene om at det ville bli for mye for meg å ha hovedansvaret for en ny sesong samtidig med at vi har blitt en tobarnsfamilie, minstejenta krever fortsatt ganske mye av meg! 
 
Jeg hadde håpet at "noen" ville melde seg - og jeg kan jo fortsatt håpe. Men, om denne "noen" ikke melder seg innen en ukes tid, tror jeg vi alle må innse at det ikke blir Parksprint i Frognerparken denne vinteren. Men forhåpentligvis er vi tilbake vinteren 2012/2013!
Altså: Ta kontakt snarest dersom du har lyst til å ta i et tak for å få denne karusellen gjennomført også denne vinteren!

Jeg håper vi ses, uansett: nyt høsten og den kommende vinteren!
mvh Siri


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar